محل تبلیغات شما

در این مقاله سعی داریم پشت صحنه طراحی و ایده پردازی لوگو را نمایش دهیم. همانطور كه می دانید لوگوها یكی از مهم ترین عناصر در شروع یك تجارت می باشند. طراحان باید علاوه بر به كارگیری خلاقیت ، اصول و چهارچوبی را در طراحی لوگو رعایت كنند. همچنین ایده پردازی لوگو در طرح و رمزآلود بودن لوگو باعث جذب بیشتر مخاطب می شود.

مرحله اول : پیدا كردن چند كلمه كلیدی در زمینه سوژه طراحی لوگو

ابتدا باید حول محور سوژه طراحی لوگو ، تحقیقات و جمع آوری اطلاعات صورت گیرد. سپس چند كلمه كلیدی مرتبط به سوژه پیدا كنید. به عنوان مثال اگر می خواهید برای یك آموزشگاه كنكور لوگو طراحی كنید. كلمات كلیدی مرتبط با كنكور عبارت است از : آزمون چند گزینه ای ، مدیریت زمان ، مستمر و…

مرحله دوم : پیدا كردن نمادهای متناسب با كلمات كلیدی

نمادهای متناسب با كلمات كلیدی طراحی كنید. مثلا رایج ترین نماد برای آزمون های چند گزینه ای یا كنكور علامت تیك (√) می باشد. نماد لغت مستمر به دلیل اینكه دوبار از حرف م” در این لغت استفاده شده است ، می توانید لوگو را با حرف آغازین مستمر یعنی م” طراحی كنید. همچنین برای زمان از نماد ساعت می توان استفاده كرد.

مرحله سوم : اتود زدن یا طراحی اولیه بر روی كاغذ

در این مرحله از كاغذ باطله استفاده كنید. هر آنچه در ذهن خود نقش بسته است را بر روی كاغذ پیاده كنید. ممكن است در این مرحله نتیجه مطلوبی را كسب نكنید. نگران نباشید هدف از اتود زدن یافتن یك طرح كلی از لوگو می باشد. به طور مثال می توانیم پی به این موضوع ببریم كه بهتر است از چه اشكال هندسی در لوگو استفاده كنیم یا تایپوگرافی لوگوی ما چگونه باشد.

ادامه مطلب

حل مشکلات پیچیده سئو به روش اکتشاف

سئوی robots.txt، مثالی بزرگ برای جستجوگرها

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

طراحی ,لوگو ,كنید ,استفاده ,كلیدی ,، ,طراحی كنید ,در این ,بر روی ,كلمات كلیدی ,گزینه ای

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید شماره مجازی تلگرام (فعال شده) emeramun Albert's collection همسفران مهر کلبه ی زیست شناسی neugravonor siostoroutle Ann's site Mary's page فروشگاه محصولات فرهنگی در زمینه های کشاورزی و منابع طبیعی