محل تبلیغات شما

این سوال ممكن است برای بسیاری از صاحبان كسب و كار كه می خواهند برای تجارت یا برند خود لوگو طراحی كنند، پیش آید كه آیا طراحی لوگو به تنهایی می تواند قدرت و اعتبار یك برند را به مخاطبان منتقل كند یا نیازمند آن است كه نام برند در لوگو طراحی شود؟ یا به طور كلی نام برند به صورت یك لوگو و نماد بصری طراحی شود؟


قدرت طراحی لوگو در برندینگ


این موضوع كه مفاهیم متعلق به كلمات موضوعی مشخص است، این كلمات هستند كه به تصاویر مفهوم می بخشند. بنابراین زمانی كه نام تجاری برند با نماد بصری آن در مدت زمان طولانی همراه شود ، شناخته شده واین قدرت را خواهد داشت كه به تنهایی وظیفه هویت بخشیدن و شناساندن برند به مخاطبان را به انجام دهد. اما باید بدانید كه طراحی لوگو و نام تجاری برند در كنار یكدیگر اعتبار ، پایداری و قدرت را به مخاطبان بیشتر القا می كند و تاثیرپذیری بالاتری را به همراه دارد.
یكی از مزیت های استفاده كردن نماد تجاری (لوگو) همراه با نام شركت در تبلیغات بر روی بیلبورد ها می باشد. به عنوان مثال شما از فاصله ی بسیار دوری تبلیغات یك شركت را به واسطه ی لوگو آن مشاهده كرده و به یاد می آورید كه این لوگو متعلق به چه شركتی می باشد. این در حالی است كه قادر به خواندن لوگوتایپ و نام تجاری برند نمی باشید . در واقع از لوگوها زمانی به تنهایی استفاده می شود كه برند شما به طور كامل در سراسر دنیا شناخته شده باشد و طراحی لوگو آن به طور حتم یادآور برند یا شركت شما باشد.

ادامه مطلب در لینك قانون اشكال در طراحی لوگو (قسمت دوم)

حل مشکلات پیچیده سئو به روش اکتشاف

سئوی robots.txt، مثالی بزرگ برای جستجوگرها

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

لوگو ,كه ,برند ,طراحی ,قدرت ,تجاری ,طراحی لوگو ,را به ,به طور ,تجاری برند ,نام تجاری

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دو عاشق خبرکتاب - دنیای کتاب و کتاب خوانی uroutarun Sandra's game به سوی هدایت ... اورژانس کامپیوتر sangnegare آموزش زبان انگلیسی با فیلم های كوتاه healdecubig